Planoles –Vilamanya – Ribes de Freser – Campelles - Planoles: 34Km , 1100m de desnivell positiu

Sortida a les 9h30 de Planoles direcció al Collet de les Barraques. M’esperen, en aquest primer tram,  6Km de pujada per 500m de desnivell. Encara fa fresc  i, pujant a un ritme tranquil, arribo a la cruïlla de Vilamanya (Km 6) en 50 minuts.  Desprès de 5Km de lleugera baixada per una pista forestal, arribo de la cruïlla “Vilamanya – Font de l’home  mort” on agafo a la dreta direcció Vilamanya i mes avall la carretera “Queralbs –Ribes”. Arribo a Ribes, Km  19, amb un temps total de  2h15 minuts, avituallament a la font i seguim... Pujada a Campelles, 7km i 400m de desnivell. Es fa una mica llarga per la calor i sempre al sol. Arribo a Campelles una hora desprès.
Aprofito la “Font Freda” de Campelles per l’avituallament , refrescar-me una mica i canviar de samarreta. Porto casi 3h30 per el 26Km recorreguts. Ara només hem queden 5Km de  baixada fins al Rigat per una pista sempre a l’ombra, molt agraït, i desprès 2Km de pujada per arribar a casa.
Resultat: 34Km, 1100m de desnivell positiu en 4h27minuts.
Resum:
Alimentació: Gel resistencia Aptonia (2) -  bocatas de pan Bimbo con pavo (2). Cada hora o gel o bocata.
Hidratació: Un bidó d'aigua de 800ml (el recorregut tenia 2 fonts per avituallament) i un bidó d'isostar (l'isostar potser una mica just 600ml per 4h).
Ritme:  Més ràpid del que tenia previst (previsió 6km /h, realitzat 7.64km/h)